От София до Франкфурт

Срещу мен светва лампичка да си закопчея колана. Завиваме бавно и гумите стържат по плътния асфалт. През прозореца сякаш на забързан каданс се движат дървета в далечината, по това разбирам, скоростта се е увеличила. Леко подрусване, сякаш си минал през бабуна, но тилът ти се залепя за облегалката зад теб. И това е...
Вече си във въздуха!

Първото ми пътуване със самолет! И на 25 години да си, пак е страшно вълнуващо. Първоначално си мислех, че повече ще ми е страшно, както ме е страх от височини и всякакви рискови ситуации, обаче се оказа, че е повече вълнуващо :) Пилотът Керстен от "Луфтханза" беше изключително умел като такъв и освен това много усмихнат човек. Почти не усетих как минаха 2 часа от София до Франкфурт. Току излетяхме и вече ни раздадоха топли пакети с лека закуска - малки хлебчета с 2 вида пълнеж, доматен с царевица и спаначен с фета сирене. Така и така беше следобед, позволих си и чаша бяло вино, което се оказа разкошно, с изключителен букет от вкусове. Когато вече поприключвах с виното, капитан Керстен обяви, че се намираме над Линц. 45 минути по-късно маневрирахме над Франкфурт, а аз дори не бях успяла да си преполовя кафето! 

В едно огледало на летище Франкфурт установих, че за мижавите 2 часа полет съм успяла стабилно да си опърля носа и бузите на слънцето. Ама, така си е, когато седиш постоянно със залепен нос на прозореца. Обаче как да пропусна невероятната гледка, която се разкрива пред (и под) теб на няколко хиляди метра над Земята!






Коментари

Популярни публикации от този блог

Непознатата природа на София